PRK Hulu Selangor: Jangan Jadi Bodoh Macam BN

Hahaha... korang yang bina flat tu, korang juga yang baiki flat tu.. haha... zaman bila flat tu buat?... bukan ke zaman Mat Taib dulu.. hahaha..

Adoyai!!!... setakat keratan Berita Hairan ngan Utusan Meloya... ada aku kisah?.. haha... Yang aku kisah bil air aku RM -1.80... SYABAS hutang aku RM 1.80.. haha... Johor ada buat camtu?... Rakyat didahulukan apekejadahnya!!!...

63 tahun aman dengan BN?... dey tambi!... yang ragut sana, rogol sini, rompak sana, bunuh sini, culik sana, buang bayi sini tu aman apa?. Tu aman UMNOAPCO...

Ini memang benar!.. Bila harga petrol naik, rakyat dahulu yang rasa beban. Bila gula tak ada, rakyat dahulu yang rasa tawar. Bila tarif elektrik naik, rakyat dahulu yang kena bayar... Ini bukti BN mendahulukan rakyat!..

Ni satu lagi ke'baghal'an BN... dah jadi tanggungjawab kerajaan la yang buat benda alah semua ni... bukan guna duit BN pun, semua guna duit cukai yang rakyat bayar. Apa punya bengap sengal tahap cipan melantun-lantun 88 tingkat KLCC... itu pun nak jadi isu.. bodoh!

Hahaha... 63 tahun melindungi siapa?... Melindungi Razak Baginda? Saiful Bukhari a.k.a Musang Berbulu Babi? Kroni-kroni?... Hahaha..

Posted on April 20, 2010, in Isu Semasa, Kempen Pilihanraya, Otak de Lutut, Politik. Bookmark the permalink. 1 Komen.

  1. jangan la jadi *&^%$ dengan mengutuk orang lain kalau diri sendiri pun tak berapa betul..menambahkan dosa sahaja..tengok dulu pihak yang sudah diberi peluang untuk mentadbir beberapa negeri adakah mereka menjalankan tugas dengan seadil-adilnya sebagai seorang pemimpin dalam mentadbir negeri..

    KIPP: Selama pemerhatian aku, aku tengok mereka menjalankan tugas dengan adil dan saksama. Kalo nak dibandingkan dengan kerajaan BN yang kerjanya curi harta negara dan duit rakyat selama 50 tahun lebih memerintah Malaysia. Satu lagi.. ini bukan masalah beri peluang atau tidak, Malaysia bukan milik BN atau UMNO, ia milik rakyat Malaysia… ingat tu!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: