Kerana Rumah Terbuka

Pergh!.. Hampir sebulan juga aku dah tak melawat “warung kopi” aku ni. Haha. Bila M.A.L.A.S + sibuk menjadikan aku tak sempat kesini. Yang aku sempat ialah pergi ke rumah terbuka-buka disini sana selagi bernyawa, selagi dalam Syawal. Kenyang!.

Dek kerana kekenyangan, segala ide nak aku tulis semua turun ke perut, tak sampai ke kepala. Mungkin sampai juga ke kepala, tapi kepala lutut.

Kepala otak dah masuk air!. Ada air sirap, oren, tembikai, nescafe, kopi, teh dan juga air paip Syabas. Haha.  Itu la pasal tak ada ide nak tulis, sebab semua dah dicernakan menjadi urine. Mungkin esok lusa aku akan menulis semula di blog ini.

Jumpa lagi!

Posted on Oktober 30, 2008, in Bebas. Bookmark the permalink. 2 Komen.

  1. rumah terbuka dah habis.. sila la jenguk ‘rumah tertutup’ saya pulak.hehehe

    Insya Allah…

  2. hahaha……..
    rumah tertutup banyak oooooooo…
    poket dah kering..kena la ‘tutup’..

    lama aku tak jengah kat sini…
    apa khabar bro?..sihat?
    bila nak belanja teh…hehehehhe

    Ala.. teh tu murah.. apakata aku belanja ko cappucino mocca..huhu

Tinggalkan Jawapan

