Puteri UMNO: Begitu Rupanya…

Image

Jangan salahkan penyokong PKR atau Pakatan Rakyat

Menuduh kononnya mereka meraba anda

Tapi yang sebenarnya….

Anda yang mahukannyaaaaa!!!!!

Kecil Tapak Tangan, Nyiru Kami Tadahkan!!!

Posted on Ogos 17, 2008, in Isu Semasa, Kempen Pilihanraya, Otak de Lutut, Politik. Bookmark the permalink. 9 Komen.

  1. puteri umno memang jahat, dia dira oleh pemuda umno. semua umno paling hina dan kafir

    Pergh!… satu dakwaan yang berat nih. Tapi kalau yang buruk2 tu memang dorang la… hhuhuhu

  2. orang umno menghancorkan melayu, malaysia dan islam. mereka tau duit2 dan perempuan. lihat kes pembunuhan semua melibatkan orang umno.

    Yaa… aku setuju 110%.. Takbir!

  3. huduh la perangai ..

    huhuhuhu… tau tak pe

  4. Sungguh, aku tak sangka.

    Sekarang dah sangka…. so apa lagi…

  5. huduh sungguh muka2 puteri amno nih. ahaha.

    Mana taknye… yang segak2 dah masuk PR, tinggal yang huduh2 aje yang nak publisiti murahan dengan UMNO… huhhuhu

  6. Hamba ALLAH:

    tuduhan kafir ke atas semua golongan Umno berat.. namun sekiranya kekafiran sudah jelas dilakukan oleh Umno, maka tidak ada salahnya menjatuhkan hukum kafir kerana ia dikira ijtihad. Namun nasihat saya bagi hamba Allah agar menjelaskan kenapa jatuhnya mereka kafir berdasarkan hujah. Ini mengelakkan pandangan anda disalah ertikan.

    kekafiran boleh jatuh ke atas golongan Umno atau sesiapa sahaja atas sebab sebab dan alasan yang banyak.

    Kipp:

    nak buat bini pun tak lalu den dek perangai puteri Imno nih ngeh ngeh ngeh

    Nak buat bini?… bagi free pun aku tak mau.. huhuhuhuhu

  7. Dah jadi hobi.. apa nak buat???

    Betul… ketagih la katakan…

  8. sabar sahaba-sahabat,

    Itulah cabaran kita pejuang Islam, kitalah yang kena usha mendekati mereka
    menerangka pada mereka yang mereka tersasar ditipu oleh UBEN.
    53 tahun umat Islam dipesongkan akidah mereka oleh UBEN.
    paling bahaya pabila PM kata jangan samakan akidah umno dengan akidah PAS
    Org malayu ditanamkan supaya berakidah dengan UBN.
    Budaya takut
    Budaya Ugut
    telah sebatu diminda org Melayau.

    Tugas kita amat berat untuk memecahkan kebatuan minda org melayu UBEN.

    KIPP: Teruskan usaha… Insya Allah diakhirnya akan ada kejayaan.

  9. buruk betul perangai. ckp mcm suci. Hmm..kesian kat Anwar. Hebat sungguh dugaannya

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: