Oh UiTM… Kenapa Begini…

UiTM

**respon kepada kebengapan mereka yang menentang kemasukkan bangsa lain ke dalam Tanah Haram Universiti mereka.

hakcipta oleh bumilangit

____________________________________________

Apabila kita berdemonstrasi dijalanan menentang kerajaan dikata “beruk

Apabila kita berarak demi keadilan dikatakan “buang masa

Apabila kita buat protes harga minyak naik dikata “tak relevan

Oleh yang demikian, pelajar UiTM yang buat demonstrasi ini juga adalah beruk, membuang masa dan juga mereka ini tidak relevan.

Bukan aku yang kata, tapi kerajaan, media dan orang politik kerajaan yang kata….

Posted on Ogos 15, 2008, in Bebas, Isu Semasa, Lucunya, Otak de Lutut, Politik. Bookmark the permalink. 4 Komen.

  1. AUKU tiada lagi .. heh.. atau disorokkan seketika..

    Disorokkan…

  2. semalam masa berjumpa dengan Tan Sri Khalid, kebetulan aku dan rakan2 pakai baju serba hitam. sempat juga perli dia. dia cuma senyum- tak ada respon. mungkin penat kot. hahahah

    Tak pun dia ingat korang ni pasukan silat sekolah kot…. huhuhu

  3. MPP bodek Admin,..Admin Bodek VC ,VC bodek UMNO..biasala tu..Dahulu,kini dan selamanya.

    KIPP: Sampai bila2…

  4. Kesian aku tgk bebudak junior yang duk berarak tuh.tak pasal-pasal kena jadi beruk walaupun tak paham satu menda pun.Yang sebenar beruknya adalah MPP.

    KIPP: Dah MPP pun kena cat biru, nak wat camne?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: