Numero Uno!

Satu peristiwa yang istimewa buat aku. Kehadiran insan yang teristimewa selepas aku menanti dengan sabar 38 minggu akhirnya tiba jua. Bukan mudah untuk menjadi seorang yang bertanggungjawab jika kita tidak bersedia untuknya. Insya Allah, aku sudah bersedia.

Memang dialah yang pertama dari gabungan hidup aku dengan pasanganku.

Malah dia juga yang pertama kepada dua pasang atuk dan nenek.

Juga yang pertama kepada sepasang moyang.

Dan masih juga yang pertama kepada seorang moyang-moyang.

Dan tidak tertinggal juga bahawa dia juga yang pertama kepada enam bapa saudara dan enam ibu saudara.

Dialah yang pertama dan jika diizinkan Allah bukanlah yang terakhir.

Aku berharap dan berdoa kepada Allah dia akan membesar penuh dengan iman dan juga menjadi cahaya kepada aku untuk menjadi perawat kehidupan aku selepas ini.

Amin..

Posted on Julai 25, 2008, in Bebas. Bookmark the permalink. 5 Komen.

  1. ngapa x letak gambarnyer?…nak tgk….

    Kalo nak tengok gambar, kena bayar untuk paparan gambar esklusif… huhuhu

  2. Yup. Put da pics. Nak tengok baby!

    Tangkap gambar guna henpon, tapi tak bleh donlod sebab tak ada bluetooth. huhuhu

  3. Mabruk ala bintuka ya akhi….

    Huh… tak dak sms aku pun haaa dapat anak. Tak pe.. aku pun tengah sibuk.. balik lipis ni ha baru tau ko dapat anak. Tambah lagi anak sedara…

    Chow!

    Dah SMS dah, tapi tak lepas dek kena bar… sebab tak bayar bil lagi. huhuuu

  4. Alhamdulillah…kegembiraan yang pastinya tidak boleh digambarkan walau selaut patah perkataan…
    Jaga baby dan wife bebaik….

    Memang sungguh…. speechless…

  1. Pingback: Cahaya Penyembuh Imanku «

Tinggalkan Jawapan

