Ubahlah

Kempen Pilihanraya dan tamat. Dan ramai pengundi dah ubah undian. Jadi aku disini pun nak berubah juga. Tapi taka ada kena mengena dengan politik semasa. Aku tengah mencuba theme baru untuk 3K. Tapi dalam dok cuba-cuba tu, teringin nak guna Redoable Lite. Tapi tak tau la pulak yang si affuan pun guna theme yang sama. Tapi untuk sikit perbezaan, aku nak ubah sikit header dia lepas ni.

Good luck untuk aku… huhuhu

Posted on Mac 16, 2008, in Bebas. Bookmark the permalink. 3 Komen.

  1. theme saya skang ni pn sama dgn NikShikin. haha

    hehehehe… kita sama-sama “tertiru-termeniru”….

  2. As-Semanggoli

    Dalam bab ubah mengubah ni.. ramai yg kena ubah ‘anjakan paradigma’…
    jgn ingat bila dah berubah kerajaan, semuanya akan turut berubah..Mmg la..ada juga yg kekal.. ada yg kena tukar… Cuma yg x sng duduk.. Tok ketua kampung yg kuat ‘bee-end’.. tok2 imam.. dan lain2 jwtn kontrak yg diwujudkan oleh golongan berkepentingan shj… so.. fikir2 lah sendiri…

    Tu la pasal. Hal dalam masjid pun nak dibawak politik….

  3. oh, patut la aku tergerak hati nak lepak sini. ada orang sebut nama aku rupanya. keke.

    hehehehe…

Tinggalkan Jawapan

