Mari Kita Berkempen!!!

Serentak aku buka website HarakahDaily dan dengar Berita Hot dari Hot.FM bahawa PM dah membubarkan Parlimen hari ini berkuat-kuasa serta merta. Memang tak salah dengan berita yang aku dengar di Gunung Semanggol masa mengantar adik aku nikah 8 Februari lepas. Ustaz Ahmad Awang bagi ceramah selepas akad nikah adik aku bagitau pilihanraya paling awal mungkin pada 1 Mac 2008 dan paling akhir mungkin pada 8 Mac 2008, dan pembubaran Parlimen mungkin minggu hadapan.

Hari ini apa yang dinyatakan beliau memang benar. PM pun dah tak sabar nak bertanding. Mungkin Che Det dah sound kat Pak Lah suruh buat Pilihanraya cepat. Sebab dengar cerita Che Det bagi Pak Lah jadi PM untuk satu penggal aje, lepas tu kena bagi jawatan PM tu pada Najib. Tak tau la tu citer benar atau tidak. Tapi semua tu tak perlu. Yang penting sekarang kalau la Najib jadi PM, maknanya BN menang lagi. Aku dah malas nak tengok dorang menang. Yang aku nak tengok sekarang dorang bergundah gulana dengan pilihanraya ke-12 ini. Jangan jadikan omongan mereka menjadi kenyataan. Pangkah PAS atau KeADILan. 

Posted on Februari 13, 2008, in Isu Semasa, Kempen Pilihanraya, Politik. Bookmark the permalink. 1 Komen.

  1. Tu dia. Nampaknya En. Kipp telah menunjukkan pendirian beliau. Ini yang kita mahu. :o

    Dah tiba masanya…. hehehehe

Tinggalkan Jawapan

