Aku: Pergi dan Kembali….

Tajuk kat atas tu gempak aje… hehehheehehehe…. dah lama aku tak update blog aku ni… tak sempat masa. Banyak benda nak dikejarkan… dengan program, pastu dengan viva (presentation) final project lagi… memang preasure yang teramat sangat. Tapi Alhamdulillah semua berjalan lancar..

Pasal viva bebaru ni aku memang agak tensen. Makan tak kenyang, tidur tak lena, mandi tak basah…. macam-macam la…. apa taknye, ini penentuan aku untuk pass degree kat U ni. Dan akhirnya, Alhamdulillah sekali lagi sebab dah selesai dengan jaya dan juga bangga…

Citer business aku pulak, bulan lepas aku dengan bangganya dah melayakkan diri aku jadi Assistant Supervisor, pangkat pertama dalam business ni. Dan hari semalam pulak, dengan bangganya sekali lagi aku dah dapat pangkat kedua iaitu Supervisor…. Syukurrrr…. Alhamdulillah… dan ditambah pulak bulan depan bulan Ramadhan + aku dah nak hampir tamatkan degree aku + aku banyak masa = aku boleh buat business aku ni full time….

So, sesapa yang nak mengubah diri sendiri kepada yang lebih baik…. mai jumpa aku… ok..

Posted on September 29, 2005, in Bebas, Mari Berniaga. Bookmark the permalink. Tinggalkan komen.

Tinggalkan Jawapan

