Bodohnya Mereka

Bila cakap pasal bende alah “BODOH” nie, banyak benda dalam kepala otak aku…. bepusing-pusing nak menyatakan ramai rakyat Malaysia dah masuk dalam kategori benda alah ni… Macam apa yang aku dah cakapkan dulu-dulu pasal AF ni, so, sekarang ni aku nak cakap semula…. lantak le sape yang baca artikel aku ni, baik fanatik mawi ke, fanatik Felix ke fanatik AF ke…. semua yang mengundi dorang ni memang HAMPEH tahap CIPAN…. CIPAN pun tak teruk macam tu….

Para Pengundi AF: Korang ni tak rasa membazir ke?…. duit yang korang beli top-up tu baik simpan beli minyak ke, sedekah kat orang miskin ke, simpan untuk masa tua ke… korang tak sedar ke? Dah la minyak naik lagi…. dah la ramai yang susah, sampai yang ada makan SIPUT BABI… tuang air kosong kat dalam nasik buat kuah…. korang tak sedar ke?… Ya Allah….. Tak sedar diri langsung… Korang nak tau lagi tak?…. Si ASTRO tambah lagi anugerah untuk vokal terbaik pulak… pastu korang yang mengundi ni pulak duk sibuk-sibuk mengundi bebudak-bebudak AF tu…. maka BERGELAK KETAWALAH si ANANDA KRISHNA dan ASTRO melihat kebodohan orang MALAYSIA…. khususnya orang YANG MENGUNDI…. Dorang terus kaya, korang tetap macam tu……hahahahahaha… Korang tak rasa lagi ke?…. Korang dah diperbodohkan…. Apa yang korang dapat kalo undi bebudak AF tu?…. Kalo bebudak AF tu menang pun, kuar buat rakaman… tapi lagu tak sedap…. Pastu jadilah DUTA POWER ROOT, DUTA TEH TARIK, DUTA PEN,….dengan iklan yang entah ape-ape…. langsung tak membina MINDA kita…. aku sebagai rakyat Malaysia yang perihatin kat anak bangsa aku amat sedih dengan sikap kita yang….. entah la… nak cakap perkataan apa pun aku tak tau…..  

Para Penganjur AF: Dah la LAGHA, pastu pulak MELAGHAKAN orang lain….

SIAPA YANG BODOH?….
haaa…. ni nak bagitau… orang yang mengundi AF la…. wakakakakaka….

Posted on Julai 31, 2005, in Artis, Bebas, Hiburan, Isu Semasa, Otak de Lutut. Bookmark the permalink. Tinggalkan komen.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: